Rezultati ispita iz predmeta Savremeni engleski jezik 1 (09.02.2016.)
Rb. Broj indeksa Nastava Završni Konačna ocjena 1. 6201 6 5 5 2. 6286 7 6 7 3. 6199 9 NPI - 4. 6203 7 5 5 5. 6205 6 5 5 6. 6278…
Rb. Broj indeksa Nastava Završni Konačna ocjena 1. 6201 6 5 5 2. 6286 7 6 7 3. 6199 9 NPI - 4. 6203 7 5 5 5. 6205 6 5 5 6. 6278…
Univerzitet u Zenici Filozofski fakultet Odsjek za razrednu nastavu REZULTATI pismenog dijela ispita iz Metodike nastave matematike II održanog 10.02.2016. II kolokvijum su položile: Jašarspahić Berina 15 bod Šahinović Arnela 12 bod Ispitu iz Metodike nastave matematike I nije pristupio…
Univerzitet u Zenici Filozofski fakultet Razredna nastava Rezultati ispita iz predmeta Osnovi matematike II Ispit nije položio nijedan student. Prof. dr. Fatih Destović
Ispit iz didaktike zakazan za (10.2.2016) bit će održan u četvrtak 11.2.2016. u 10,00 h
Rb. Ime i prezime : Bodovi Ocjena 1. Samka Omanović 12 pet (5) 2. Amina Delić 10 pet (5) 3. Jusuf Koylu 7 pet (5) 4. Amila Jahić 10 pet (5) Usmeni dio ispita bit će održan u četvrtak 11.2.2016.…
Rb. Ime i prezime : Bodovi Ocjena 1. Semira Čoloman 27 sedam (7) 2. Almina Bjeloglavić 24 šest (6) 3. Mirela Muharmspahić 16 pet (5) 4. Nizama Čolo 15 pet (5) 5. Dženanan Škorić 13,5 pet (5) 6. Emina Beganović…
Rb. Ime i prezime : Bodovi Ocjena 1. Đejlana Hodžić 26 šest (6) 2. Aldin Prijić 26.5 šest (6) 3. Mirza Hodžić 20 pet (5) 4. Mario Filipović 18 pet (5) Usmeni dio ispita bit će održan u četvrtak 11.2.2016.…
Rb. Ime i prezime : Bodovi Ocjena 1. Nela Knežević 27 šest (6) 2. Čerima Garanović 26 šest (6) 3. Mejra Kosović 25 šest (6) 4. Saliha Skopljak 25 šest (6) Usmeni dio ispita bit će održan u četvrtak 11.2.2016.…
Rb. Broj indeksa % na završnom (od 100%) Konačna ocjena 1. 6348 50,5 5 2. 6051 38,5 5 3. 5648 36 5 4. 2946 9 5 5. 5497 34,5 5 6. 5638 0 5 7. …
Rb. Broj indeksa Broj bodova Konačna ocjena 1. 5887 56 6 2. 4965 0 5 Skala ocjenjivanja: 55-64 (6); 65-74 (7); 75-84 (8); 85-94 (9); 95-100 (10) Uvid u radove i upis ocjena: srijedu 10.2.2016. u terminu od 10 do…