Osnovne naredbe za rad sa objektima |
Vježba broj 1 |
Napisati program koji ce ispisati sljedeću rečenicu na ekran:
Totalno me nadigrala sa svojom dimnom zavjesom.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a01_jednaRecenica.html
Rješenje:
a01_jednaRecenica.java |
|
|
|
|
Vježba broj 2 |
Napisati program koji ce ispisati velikim crvenim fontom sljedeću rečenicu na ekran:
dok je pas gledo
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a02_jednaRecenicaVeciFontBoja.html
Rješenje:
a02_jednaRecenicaVeciFontBoja.java |
|
|
|
|
Vježba broj 3 |
Napisati program koji ce ispisati sljedeće četiri rečenice
bacili smo novcice
kome ide pas
i dobila je
došla je da pozajmi šolju šecera
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a03_cetriRecenice.html
Rješenje:
a03_cetriRecenice.java |
|
|
|
|
Vježba broj 4 |
Napisati program koji ce ispisati sljedeće četiri rečenice
bacili smo novcice (plavim fontom velicine 28)
kome ide pas (crnim fontom velicine 17)
i dobila je (tamno smedjim fontom velicine 35)
došla je da pozajmi šolju šecera (narandjastim fontom velicine 28)
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a04_cetriReceniceVeciFontBoja.html
Rješenje:
a04_cetriReceniceVeciFontBoja.java |
|
|
|
|
Vježba broj 5 |
Napisati program koji će nacrtati crveni pravougaonik.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a05_crveniPravougaonik.html
Rješenje:
a05_crveniPravougaonik.java |
|
|
|
|
Vježba broj 6 |
Napisati program koji će nacrtati tri elipse u tri različite boje.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a06_trElipse.html
Rješenje:
a06_trElipse.java |
|
|
|
|
Vježba broj 7 |
Napisati program koji će nacrtati pet linija. I to:
Prva linija treba da ide iz lijevog gornjeg ugla u desni donji ugao prozora.
Druga linija treba da ide iz desnog gornjeg ugla u lijevi donji ugao prozora.
Ostale tri linije treba da budu prikazane na ekranu horizontalno ali tako da dijele prozor na cetri jednaka dijela.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a07_PetLinija.html
Rješenje:
a07_PetLinija.java |
|
|
|
|
Vježba broj 8 |
Napisati program koji će nacrtati metu.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
a08_meta.html
Rješenje:
a08_meta.java |
|
|
|
|
Random Generator klasa i naredba for |
Vježba broj 9 |
Napisati program koji ispisuje deset krugova na platno na mjesta koja se svaki put dobiju slučajnim odabirom.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b01_krugoviObicni.html
Rješenje:
b01_krugoviObicni.java |
|
|
|
|
Vježba broj 10 |
Napisati program koji će nacrtati deset slučajno odabranih obojenih krugova.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b02_obojeniKrugovi.html
Rješenje:
b02_obojeniKrugovi.java |
|
|
|
|
Vježba broj 11 |
Napisati program koji će nacrtati jedan red šahovske table.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b03_jedanRedTable.html
Rješenje:
b03_jedanRedTable.java |
|
|
|
|
Vježba broj 12 |
Napisati program koji će nacrtati šahovsku tablu.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b04_sahovskaTabla.html
Rješenje:
b04_sahovskaTabla.java |
|
|
|
|
Naredba while i kreiranje animacija |
Vježba broj 13 |
Napisati program koji će uz pomoć cigli nacrtati piramidu.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b05_piramida.html
Rješenje:
b05_piramida.java |
|
|
|
|
Vježba broj 14 |
Napisati program koji će uz pomoc cigli nacrtati piramidu, i animirati crtanje.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b06_piramida_animacija.html
Rješenje:
b06_piramida_animacija.java |
|
|
|
|
Vježba broj 15 |
Napisati program koji će animirati kvadrat tako da se pomjera iz gornjeg lijevog ugla u donji desni ugao i nazad.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
b07_animiraniKvadrat.html
Rješenje:
b07_animiraniKvadrat.java |
|
|
|
|
Vježba broj 16 |
Napisati program koji ce preko platna pomjerati sa desne na lijevu stranurijeci: Programiranje za internet
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
c01_animiranaSlova.html
Rješenje:
c01_animiranaSlova.java |
|
|
|
|
Vježba broj 17 |
Napisati program koji će animirati jedan krug kao lopticu koja se odbija od jednog do drugog zida.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
c02_loptica.html
Rješenje:
c02_loptica.java |
|
|
|
|
Radni prostor i java projekat za 16 i 17 vjezbu mozete skunuti sa sljedećeg linka: 7zip. |
Naredba za rad sa odazivom na događaje sa mišem |
Vježba broj 18 |
Napisati program koji će dodati kvadrat dimenzija 30 puta 30 piksela na platno na mjesto gdje se napravi klik mišem.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
d01_kvadrati.html
Rješenje:
d01_kvadrati.java |
|
|
|
|
Vježba broj 19 |
Napisati program koji će promjeniti boju pozadine platna kad miš dođe iznad platna i koji će vratiti boju pozadine kad miš nije iznad platna.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
d02_misipozadina.html
Rješenje:
d02_misipozadina.java |
|
|
|
|
Vježba broj 20 |
Napisati program koji će ostavljati trag u obliku tački kada se mišem prelazi preko platna, trag će ostati bez pritiska na klik miša. Kada se pritisne na dugme miša, sve sa platna će se obrisati.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
d03_tacke.html
Rješenje:
d03_tacke.java |
|
|
|
|
Vježba broj 21 |
Napisati program koji će crtati prave linije na platnu. Na mjesto gdje se klikne mišem biće početak linije, a na mjesto gdje se pusti klik miša biće kraj prave linije.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
d04_crtanjeLinije.html
Rješenje:
d04_crtanjeLinije.java |
|
|
|
|
Radni prostor i java projekat za vježbe 18, 19, 20 i 21 možete skunuti sa sljedećeg linka: 7zip. |
Vježba broj 22 |
Napisati program koji će nacrtati dva kruga, crni i crveni, jedan malo veći i koji će dozvoliti da se pomoću miša dati krugovi mogu pomijerati.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
e02_pomjeranje.html
Rješenje:
e02_pomjeranje.java |
|
|
|
|
Vježba broj 23 |
Napisati program koji će nacrtati crveni pravougaonik i žuti krug i koji će dozvoliti da se pomoću miša dati objekti mogu pomjerati. Na platnu ubaciti dugme koje ce imati svrhu da svaki put kad se klikne na njega, dati pravougaonik pomjeri na isto mjesto.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
e01_pomjeranjeObjekata.html
Rješenje:
e01_pomjeranjeObjekata.java |
|
|
|
|
Radni prostor i java projekat za vježbe 22 i 23 možete skunuti sa sljedećeg linka: 7zip. |
Primjeri pisanje naivnih igrica |
Vježba broj 24 |
Napisati program koji će učitati png sliku iz fajla na platno, i to takvu sliku koja će sadrzavati sliku lavirinta (kao iz križaljki). Omogućiti mišem da se može crtati po platnu. Omogućiti i to: kad se klikne na platno da se izbriše sve što je mišem bilo nacrtano.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
f01_lavirint.html
Rješenje:
f01_lavirint.java |
|
|
|
|
Vježba broj 25 - Tangram (1 dio) |
Napisati program koji će učitati sedam geometriskih figura datog oblika, i sliku koja se može sastaviti od datih geometriskih figura. Omogućiti pomjeranje figure pomoću miša.
Program možete pokrenuti unutar web browsera klikom na sljedeći link
f02_tangram.html
Rješenje:
f02_tangram.java |
|
|
|
|
Radni prostor i java projekat za vježbe 24 i 25 možete skunuti sa sljedećeg linka: 7zip. |